طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری در واقع شامل طراحی و اجرای دکوراسیون و دیزاین خاص برای فروشگاه ها، مراکز خرید، ساختمان های تجاری و … می باشد. استفاده به جا و مناسب از فضا و ایجاد یک نمای جذاب دو اصل مهم در طراحی دکوراسیون تجاری داخلی است. دکوراسیون داخلی یک فضای تجاری باید به شکلی باشد که چشم بینندگان را جذب کند و در واقع جذاب بودن فضای تجاری یک مزیت رقابتی محسوب میشود چرا که مشتریان بیشتری را به سمت شما میکشاند.
دیزاین دفاتر تجاری بسیار مهم است و باید با استفاده از المان ها و آیتم های متناسب با کسب و کار شما، طراحی دکوراسیون داخلی تجاری شما انجام شود بنابراین بسیار مهم است که برای این کار از یک گروه طراحی دکوراسیون داخلی مشورت بگیرید تا طراحی دکوراسیون تجاری شما به بهترین نحو انجام شود. برای طراحی دکوراسیون داخلی، صرفه جویی در هزینه ها نکته ای است که باید بسیار به آن توجه کرد و تا حد امکان باید از هزینه های اضافه خودداری کرد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی ارگو دارای تیمی متشکل از آرتیست های حرفه ای و کاربلد است که تلاش میکنند تا کار طراحی دکوراسیون داخلی شما را با کمترین هزینه و با کیفیت بالا، انجام داده به طوری که شما از نتیجه ی کار رضایت کامل داشته باشید.

مراحل و اصول کلی طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

اگر قصد طراحی دکوراسیون داخلی تجاری دارید، در مرحله اول و برای شروع باید یک گروه طراحی دکوراسیون با تجربه و مطمئن را پیدا کرده تا هزینه ای که قرار است برای این کار صرف کنید، هدر نرود. برخی از گروه های طراحی دکوراسیون ممکن است هزینه های بسیار بالایی را از شما دریافت کنند اما به علت نداشتن تجربه کافی، در نهایت ممکن است نتیجه ی دلخواه تان از آب در نیاید. گروه طراحی دکوراسیون ارگو یک گروه با تجربه است که دارای پرسنلی خلاق و حرفه ای بوده و امکان مشاوره رایگان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.
شما میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت گروه ارگو با مشاورین و کارشناسان این گروه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری تماس حاصل کرده و از آن ها درخواست راهنمایی کنید. همچنین این گروه طراحی دکوراسیون داخلی امکان حضور کارشناس در محل پروژه را نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته تا بتواند شما را نسبت به نتیجه ی کار مطمئن تر کند. طراح دکوراسیون داخلی فضای مدنظر شما را میبیند و با توجه به نیازهای شما، در ابتدا بهترین حالت را برای آن فضا تصور کرده و سپس پیشنهادات خود را به شما در قالب پلن های متنوع ارائه میکند و شما میتوانید هرکدام از این پلن ها را قبول کنید تا کار طراحی دکوراسیون داخلی تجاری شروع شود.

اهمیت رنگ مناسب برای فضاهای تجاری

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی یک فضای تجاری بسیار مهم است و رنگ مورد استفاده باید تا حدود 80 درصد فضا را به خود اختصاص دهد. انتخاب این رنگ باید بر اساس نوع کسب و کار و خواسته و علاقه مشتری انجام شود. این رنگ نباید خیلی تیره و مرده باشد و در عین حال نباید خیلی جیغ نیز باشد. برای مثال استفاده از رنگ های شاد و ملایم برای مراکز خرید انتخاب بسیار مناسبی است و برای فضای دفاتر تجاری شرکت ها نیز باید از رنگ های متناسب با همان کسب و کار در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری استفاده شود.
در کنار رنگ غالب یک مرکز تجاری که 80 درصد فضاها را باید به خود اختصاص دهد، باید یک رنگ مکمل استفاده شود. برای مثال در یک مرکز خرید مخصوص خانم ها باید از رنگ های ملایم و روشن و آرامش بخش به عنوان رنگ غالب استفاده کرد و در کنار این رنگ ملایم از رنگ های جیغ و پر رنگی مثل نارنجی، قرمز و یا سرخابی به عنوان رنگ مکمل استفاده کرد. برای انتخاب رنگ مناسب برای دفتر و یا مرکز تجاری خود بسیار بهتر است با یک کارشناس طراحی دکوراسیون داخلی تجاری مشورت کنید.

اهمیت نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

نورپردازی در یک مرکز تجاری بسیار مهم است و شما میتوانید با استفاده از نورپردازی مناسب و با بکار گیری چراغ های مناسب، توجه مشتریان را به سمت یک محصول خاص معطوف کنید. ویترین یک فروشگاه و یا واحد تجاری محل بسیار مهمی برای جلب توجه مشتری و جذب مشتری است بنابراین باید از نورپردازی مناسب و تاکیدی برای دیزاین ویترین واحدهای تجاری استفاده شود.
نورپردازی غیر استاندارد و نامناسب در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری باعث خستگی چشم میشود و مشتریان را دل زده میکند. نورپردازی در هر کدام از مکان های تجاری ای مثل رستوران، فروشگاه ها، مغازه ها و … متفاوت بوده و باید برای استفاده مناسب از نورپردازی از یک کارشناس و طراح دکوراسیون داخلی مشورت بخواهید. کارشناسان ارگو بسیار خلاق و ماهر هستند و پروژه های بسیار موفقی را نیز به انجام رسانده و نمونه کارهای بینظیری را نیز در کارنامه خود دارند. شما عزیزان میتوانید انواع نمونه کارهای به انجام رسیده توسط گروه ارگو را در سایت این شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تجاری ببینید.

نکات مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی با طراحی دکوراسیون داخلی تجاری متفاوت است و باید هنگام انتخاب طراح دکوراسیون داخلی تجاری به این موضوع توجه کنید. فرد یا گروهی که فقط در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی کار کرده است، مورد مناسبی برای طراحی یک واحد تجاری نیست و نمیتواند نتیجه ی دلخواه را برای شما ایجاد کند. گروه ارگو نمونه کارهای بسیار زیادی در حوزه طراحی واحد های تجاری داشته و یک انتخاب عالی محسوب میشود.
دکوراسیون و دیزاین داخلی مسکونی بیشتر با هدف ایجاد فضایی گرم و صمیمی انجام میشود در حالی که طراحی دکوراسیون داخلی تجاری با هدف طراحی فضاهایی مناسب برای کسب و کارهای متنوع انجام میشود. طراحی فضاهای تجاری باید به گونه ای باشند که بر روی تعامل مشتری تاثیر گذاشته و تعامل مشتری را با شما افزایش داده و در نهایت موجب کسب درآمد بیشتر شوند. فضاهای تجاری بسیار بزرگ تر و گسترده تر از فضاهای مسکونی هستند و طراحی فضاهای تجاری کار به مراتب سخت تری است به همین علت گروه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری ارگو گارانتی سه ماهه بعد از اجرا و بازسازی پروژه را به شما مشتریان عزیز ارائه میکند تا نسبت به نتیجه ی کار از همین ابتدا اطمینان داشته باشید.

استفاده از گل و گیاه برای طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

در برخی مکان های تجاری مثل هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و … که نیاز به جلب توجه مشتری نسبت به یک محصول خاص ندارید، بهتر است که برای ایجاد یک فضای گرم و صمیمی از المان ها و آیتم های طبیعی مثل انواع گل و گیاه ها استفاده کنید. البته استفاده از گیاه های مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری برای مراکز تجاری و یا مراکز خرید نیز میتواند مناسب باشد و حس سر زندگی و نشاط را به مشتریان القا و مجموعا حس آن ها را مثبت میکند.
استفاده از آبنما نیز برای برخی از فروشگاه ها، متناسب با فضای فروشگاه، میتواند جو مثبت را در فروشگاه بیشتر کند اما این مورد را باید با تشخیص کارشناس طراحی دکوراسیون در نظر بگیرید چرا که ممکن است شما هزینه ی خرید آبنما را متحمل شوید در حالی که نتیجه ی کار به هیچ عنوان جذاب و مناسب، از کار در نمی آید. به طور کلی استفاده از گل و گیاه و المان های طبیعی در انواع فضاهای تجاری توصیه میشود اما اینکه از چه نوع المان هایی استفاده کنید، باید حتما با کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی تجاری ارگو مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.