کاغذ دیواری

کلاسیک و سنتی یا مدرن و امروزی، مسئله این است؟

کاغذ دیواری متریالی با کیفیت و مقاوم است که از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت شستشو بودن دیوار، امکان ایجاد تنوع طرح‌های کلاسیک و مدرن، انتخاب طرح‌های مختلف که با نقاشی و رنگ‌آمیزی قابل اجرا نیست، ایجاد سطح صاف و هموار و هم‌چنین سرعت انجام کار را نیز بالا می‌برد.

کاغذ دیواری را می‌توان به سه دسته کاغذ دیواری ساده، لوکس و سه بعدی تقسیم کرد. نوع دیگری از کاغذ دیواری به نام پوستر وجود دارد که می‌توانید طرح‌های مورد علاقه‌تان چاپ و بر روی دیوار نصب کنید.

برندهای زیادی با طرح‌های متنوع در کاغذ دیواری و پوستر مانند ایتالیایی، چینی، آلمانی، کره‌ای و… وجود دارد. باید دقت کنید که ارزانی را فدای کیفیت کاغذ دیواری نکنید.

در بخش فروش محصولات، این اطمینان را به شما می‌دهیم که ارگو در قبال کیفیت جنس و طرح‌های ارائه شده کاغذ دیواری مسئول است و بهترین‌ و لوکس‌ترین‌های بازار را به شما عرضه می‌کنیم.

شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ارگو به صورت تلفنی یا حضوری در محل استفاده کنید.

فروش کاغذ دیواری و پوستر
فروش کاغذ دیواری و پوستر
  • طراحی آنلاین: طراحی داخلی و دکوراسیون به صورت مجازی و آنلاین
  • محاسبه هزینه: پیشنهاد مناسبترین قیمت با توجه به بودجه کارفرما
  • گارانتی: گارانتی سه ماهه بعد از بازسازی و اجرا پروژه. گارانتی محصولات متنوع است
  • تحویل سریع: ساخت محصولات سفارشی شما و سرعت بالا در تحویل محصولات
  • مشاوره رایگان: مشاوره رایگان تلفنی و امکان حضور کارشناس در محل پروژه
  • پشتیبانی سفارش: پیگیری و پشتیبانی 24 ساعته سفارش تا کسب رضایت شما

سوال : برای خرید کاغذ دیواری چگونه در سایت سفارش بگذاریم؟

جواب:

برای خرید کاغذ دیواری و پوستر در سایت ارگو، باید به بخش محصولات ما مراجعه کنید و بر روی گزینه کاغذ دیواری کلیک کنید و با توجه به طرح‌های ارائه شده محصول مورد نظر خودتان را سفارش بدهید. ارگو تمام محصولات خود را از لحاظ کیفیت جنس و قیمت ضمانت می‌کند. تمام محصولات ما از ژورنال‌های روز دنیا تهیه شده است.

سوال : هزینه نصب کاغذ دیواری چگونه محاسبه می‌شود؟

جواب:

هزینه نصب کاغذ دیواری به نوع جنس و طرح کاغذ دیواری که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. نوع متراژ کاغذ دیواری خارجی با ایرانی متفاوت است. عرض رول‌های ایرانی 50 سانتی متر و عرض رول‌های خارجی 70 و 100 سانتی متر می‌باشد. از لحاظ طرح کاغذ دیواری به طور مثال اجرت کار کاغذ دیواری گلدار با ساده و پتینه متفاوت است. هزینه بتونه کاری و زیرسازی کار هم به هزینه‌ها اضافه می‌شود.

سوال : هزینه چسب بر عهده چه کسی است و چسب خوب چه ویژگی دارد؟

جواب:

برای نصب کاغذ دیواری، هزینه چسب یا هر متریالی برای اجرای کاغذ دیواری بر عهده متخصص است. چسب‌های متنوعی برای اجرا کاغذ دیواری موجود است اما چسبی که از لحاظ واکنش ترکیب با حلال آب، قدرت پوشش و چسبندگی بالایی داشته باشد از نوع با کیفیت چسب موجود در بازار است. ارگو بهترین مصالح را برای پوشش و اجرا کاغذ دیواری استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.